مجله کیش کالا

پارچه سنگدوزی شده

پارچه سنگدوزی شده عمده

لباس سنگ دوزی شده

پارچه سنگ دوزی شده و تزیین لباس باعث زیبایی و جذابیت بیشتر آن می‌شود. شما با لباس‌هایی که با سنگ دوزی ترئین می‌شوند می‌توانید بدرخشید.

زیبایی و جلوه ی‌لباس سنگ دوزی شده بسیار خیره‌کننده و جذاب است. سنگ دوزی هنری است که برای آراستن لباس، مخصوصا انواع لباس مجلسی پولکی کوتاه استفاده می‌شود. لباس‌های سنگ دوزی شده با شکل‌ها و طرح‌های منحصر به فردی از سنگ، جلوه‌ای خاص می‌یابند. تزیین لباس با سنگ‌های زینتی زیبا باعث می‌شود زیبایی لباس نیز بیشتر به چشم بیاید. اگر شما نیز به پوشیدن مانتو و لباس‌های کارشده علاقه‌مند هستید، می‌توانید لباس‌هایی را که سنگ دوزی شده‌اند را انتخاب کنید. زیرا این نوع لباس کاملا شیک، مجلسی و برازنده ی‌شما شیک پوشان خواهد بود و در مراسم‌های عروسی، نامزدی و عقد مورد استفاده می‌باشد.

مشخصات لباس سنگ دوزی شده

گاهی اوقات با صرف کمی هزینه و استفاده از کمی خلاقیت می‌توان لباس ساده را به یک لباس شیک و مجلسی زیبا تبدیل کرد. در سال‌های اخیر استفاده از لباس‌های تزئین شده با انواع سنگ‌های تزئینی، محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. این لباس‌ها تنها به لباس‌های مجلسی محدود نمی‌شود بلکه می‌توان در لباس‌های راحتی و روزمره نیز این تزئینات زیبا را مشاهده کرد.

خیاط و طراح لباس برای سنگ دوزی لباس مجلسی ممکن است، ترکیبی کار ‌کند. بدین منظور که از انواع مروارید، پولک و منجوق کنار یکدیگر استفاده کرده، تا لباس زیباییش دو چندان شود.

سنگ دوزی روی تور

استفاده از تور برای تزیین لباس کاربرد فراوانی دارد. برای زیباتر شدن دوچندان لباس، می‌توان روی تور انواع سنگ دوزی را انجام داد.

سنگ دوزی روی تور

سنگ دوزی روی گیپور

سنگ دوزی لباس گیپور شما را خاص خواهد کرد. سنگ دوزی لباس گیپور باعث درخشش شما در مهمانی خواهد شد. اگرچه انجام این عمل نیازمند تجربه و مهارت بوده، اما اگر به درستی انجام شود، لباسی خاص بر تن شما خودنمایی خواهد کرد.

سنگ دوزی روی گیپور

سنگ دوزی روی لباس نیمه رسمی

درست است که اغلب افراد تمایل دارند، که از سنگ دوزی برای تزیین لباس مجلسی استفاده کنند، اما روی لباس غیررسمی نیز می‌توان سنگ دوزی بسیار سبک و ساده انجام داد.

سنگ دوزی روی آستین

نسبت به سلیقه خود و مدل لباس، فقط روی قسمت خاصی از لباس سنگ دوزی کنید. به عنوان مثال روی آستین یا قسمتی از یقه می‌توانند انتخاب شما باشند.

سنگ دوزی روی پیراهن کلوش

مدل سنگ دوزی لباس مجلسی نسبت به مدل انتخابی می‌تواند متفاوت باشد. برای آراستن مدل دامن کلوش از سنگ دوزی حجیم معمولا استفاده نمی‌شود. زیرا حجم لباس بیش از حد معمول نشان خواهد داد.

سنگ دوزی روی حریر

دوختن سنگ روی حریر مانند تور زیبایی فراوانی به لباس خواهد داد. از تور در تمام یا قسمت‌های از لباس استفاده می‌شود و شما می‌توانید بنا بر سلیقه خود انتخاب کنید، که کدام قسمت سنگ دوزی داشته باشد.

سنگ دوزی روی شنل

در سنگ دوزی لباس مجلسی جدید، ممکن است با روش‌های مختلفی روبرو شویم. به عنوان مثال ممکن است هم روی خود لباس سنگ دوزی شود و هم روی شنل لباس این عمل را انجام دهند.

سنگ دوزی روی لباس پوشیده

برای انجام تزیینی مانند سنگ دوزی نیازی به مدل خاصی نیست. هر شخص با توجه به سلیقه و مدل انتخابی حتی اگر کاملا پوشیده باشد، می‌تواند از این تکنیک استفاده کند.

سنگ دوزی روی لباس چپ و راستی

همانطور که گفتیم، هیچ مانعی سر راه سنگ دوزی وجود ندارد. حتی در بعضی از مدل‌ها مانند مدل چپ و راستی، سنگ دوزی لباس را شکیل‌تر نیز خواهد کرد.

سنگ دوزی روی لباس مشکی

سنگ دوزی لباس مجلسی مشکی، خارق‌العاده است. زرق و برق سنگ‌ها در کنار رنگ مشکی هارمونی بسیار جذابی ایجاد می‌کنند.

سنگ دوزی روی لباس یقه وی

سنگ دوزی لباس مجلسی زنانه شامل تمام یقه‌ها و مدل‌ها می‌شود. یکی از یقه‌های بسیار زیبا و پرطرفدار یقه وی است. یقه وی به تنهایی بسیار جذاب است و زمانی که با سنگ دوزی ترکیب شود، بسیار خیره کننده خواهد بود.

سنگ دوزی روی مدل پرنسسی

مدل پیراهن پرنسسی با سنگ دوزی جلوه رویایی خواهد داشت. این مدل همه ما را به یاد سیندرلا و پیراهن زیباییش خواهد انداخت.

سنگ دوزی روی مدل دکلته

اگر شما به مدل دکلته علاقه دارید و از طرفی نمی‌خواهید شانه‌هایتان عریان باشد. می‌توانید روی پیراهن از جنس حریر یا تور تن‌پوشی که قسمت عریان بدن شما را کاور کند بدوزید. برای زیبایی کار از سنگ دوزی استفاده کنید.

سنگ دوزی روی یقه و سر آستین

یقه اهمیت فوق‌العاده زیادی روی زیبایی لباس دارد. حال اگر این یقه مزین به سنگ‌های بسیار خاص و زیبا شوند، تاثیرش را دوچندان خواهند کرد.

سنگ دوزی روی یک سمت لباس

یکی دیگر از انواع سنگ دوزی، دوختن آن‌ها فقط در یک سمت لباس است. لازم نیست حتما تمام لباس سنگ دوزی شود تا زیبایی خاصی به دست آید. با سنگ دوزی کردن یک سمت لباس، می‌توان جلوه‌ای منحصر به فرد و شیک به لباس بخشید. این نوع سنگ دوزی به خصوص برای لباس‌های ساده و کلاسیک بسیار مناسب است و می‌تواند به راحتی آن‌ها را تبدیل به لباس‌های مجلسی و شیک کند.

سنگ دوزی روی یک سمت لباس

نتیجه‌گیری

سنگ دوزی یکی از هنرهای زیبا و ارزشمند است که می‌تواند به هر لباسی جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد ببخشد. با استفاده از سنگ دوزی می‌توانید لباس‌های خود را به لباس‌هایی شیک و مجلسی تبدیل کنید و در هر مجلسی بدرخشید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا با انواع مختلف سنگ دوزی آشنا شوید و بتوانید از این هنر زیبا در لباس‌های خود استفاده کنید.