پارچه ها, مجله کیش کالا

پارچه لنین سوزن دوزی

پارچه لنین سوزن دوزی

پارچه لنین سوزن دوزی

پارچه لنین سوزن دوزی شده پارچه ای زیبا و چشم نواز بوده که از الیاف کتان تولید می شود. این پارچه دارای دوامی بالا بوده و حس تنفس پذیری خوبی دارد. مقاومت این پارچه از پارچه های دیگر بالاتر می باشد. این پارچه با ویژگی ضد باکتریایی، از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند. پارچه لینن سوزن دوزی به تنهایی می تواند در دوخت لباس های گوناگون و جذابی به کار برده شود. البته این پارچه در ترکیب با پارچه های دیگر نیز بسیار عالی می شود.

پارچه های مناسب برای ترکیب با لینن سوزن دوزی عبارتند از: پارچه کتان، پارچه شانتون نخ، پارچه کتان لمه، پارچه وال خامه دوزی و پارچه لینن.

خرید پارچه لینن سوزندوزی هندی

پارچه لینن ساده را می توانید در ترکیب با این پارچه زیبای کار شده در بیاورید. برای مثال در دوخت مانتوی لینن سوزن دوزی کرمی از لینن سوزن دوزی کرمی ساده استفاده کنید. از آنجایی که لینن سوزن دوزی به صورت کار شده است در نتیجه می توانید آن را برای بخش هایی از لباس مانند سر آستین، روی جیب ها و روی یقه کار کنید.

دوخت مانتوهای دو طرفه ساده و سوزن دوزی نیز ایده ای جذاب در دوخت لباس های شما می باشد. برای مثال می توانید سمت راست لباستان را با این پارچه کار شده بدوزید و سمت دیگر لباس را با پارچه لینن ساده بدوزید. پارچه وال خامه دوزی، پارچه کتان لمه و پارچه شانتون نخ نیز  ترکیبات چشم نوازی را با لینن سوزن دوزی خلق می کنند. 

پارچه لینن ساده و پارچه لینن سوزن دوزی

پارچه لینن با ظاهر ساده و شیکی که دارد برای دوخت لباس های مینیمال و ساده بسیار مناسب می باشد. این پارچه ساده را می توانید با انواع پارچه های کار شده دیگر ترکیب کنید و لباس های چشم نوازی را خلق کنید. ترکیب پارچه لینن ساده در کنار لینن سوزن دوزی، وال خامه دوزی و سایر پارچه های کار شده بسیار زیبا و چشم نواز می شود.

ترکیب پارچه لینن سوزن دوزی و کتان

پارچه کتان یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشد. این پارچه به دلیل خاصیت تنفس پذیری و ویژگی های خاصی که دارد توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. پارچه کتان دارای انواع مختلفی است. در واقع پارچه های کتان را می توان بر اساس ضخامت آن ها دسته بندی کرد. پارچه های کتان با ضخامت کمتر را می توانید برای دوخت لباس های خنک تابستانه و بهاره استفاده کنید.

پارچه وال نوعی پارچه نخی نازک و تنفس پذیر است. این پارچه سطحی لطیف و نرم دارد. ایستایی این پارچه به صورت لخت است؛ این پارچه بر اساس الیاف استفاده شده در آن متغیر می باشد. پارچه وال یکی از پارچه های مناسب برای ترکیب کردن با لینن سوزن دوزی می باشد. این دو پارچه هر دو تنفس پذیر هستند. از این پارچه ها برای دوخت لباس های خنک بهاره و تابستانی استفاده می شود.

پارچه شانتون نخ

پارچه شانتون یکی از پارچه های پیشنهادی برای ترکیب کردن با لینن سوزن دوزی می باشد. زمینه پارچه شانتون، حالتی بافت مانند دارد. پارچه شانتون پارچه ای ساده و مینیمال است؛ به همین دلیل برای ترکیب کردن با پارچه های طرح دار و مدل دار مناسب است. لینن سوزن دوزی با طرح های ظریف و جذاب خود، برای ترکیب کردن با پارچه شانتون پیشنهاد می شود.

پارچه کتان لمه

پارچه کتان لمه یکی از بهترین پارچه های مانتویی به شمار می آید. پارچه کتان لمه با ظاهر چشم نواز و برق خاصی که دارد، یکی از پارچه های مناسب پیشنهادی برای ترکیب کردن با لینن سوزن دوزی است. برای دوخت انواع لباس و مانتوهای مجلسی می توانید از ترکیب لینن سوزن دوزی و کتان لمه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید